Öncelikle Yoğun araştırmalar sonucu bu sonuçlara vardım. Bazı sitelerden de bilgi edindim sizlere sunuyorum;

1- e: 2.00 b: 3.20 d: 2.60

evet beyler en çok para kaldırdığım oran budur. bu oran'ı görünce ne yapmalıyız. kesinlikle evsahibi'ni seçeneğini kaldırmalıyız. • deplasman takımı alır bu oranda. ama oynamadan önce ev sahibinin iç saha ve deplasman takımının dış saha durumuna bakın. eğer aynı durumlardaysalar beraberlik seçeneğini oynayın.

2- e: 1.90 b: 2.90 d: 3.00

bu oran ise iddaa'nın tam bir tuzak oranıdır. normal'de 3.00 oranının beraberlikte olması gerekir. ama iddaa 2.90'ı beraberliğe getirerek bize oyun oynamıştır. bu oranda % 90 beraberlik gelir. luk oranda 1.90'lık takım alır.

3- e: 1.80 b: 3.10 d: 3.10

bir maçta 2 tane aynı oranı görürseniz o maçta beraberlik ağır basar. bu tür oranlarda maçların berabere bitme oranı % 75'tir. ama 1.80'lik takımın durumu iyiyse 1.80'lik takımın alma olasılığı % 15'tir. diğer 'luk kısımsa deplasman takımıdır.

4- e: 1.45 b: 3.40 d: 4.60

aman dikkat bu oranda da iddaa bize çok oyun oynamaktadır. bu oranlarda ev sahibi takımın galip gelme oranı çok azdır gibi. bu maçı ya berabere ya deplasman takımı alır. ama bu oranda ben h2 seçeneğini uyguluyorum. berabere bitsede deplasman takımı yensede h2 seçeneği gelmiş oluyor. hem 1.95 gibi temiz oranı var. ama eğer içinizde ev sahibi yencek gibi his varsa kesinlikle h0 oynayın. ev sahibi 1-0 2-1 3-2 oranlarla almıştır bu maçları inanmazsanız araştırın bu orandaki maçları.

5- e: 2.10 b: 3.10 d: 2.50

bu oranda 1-2 sene öncesine kadar evsahibi galibiyetine oynamak imkansızdı. — deplasman takımı geliyordu. hatta bi keresinde udinese'ye oynamıştım deplasman takımıydı. 7-0 almıştı hiç unutmuyorum o maçı. ama bu aralar iddaa bu oranlarda ev sahibide gelebiliyor deplasmanda gelebiliyor.

6- e: 2.10 b: 3.10 d: 2.60

yukardaki oranda da olduğu 1-2 öncesine kadar bu oranda da ev sahibi hiç alamamıştır. genelde 2.60 oranlı deplasman takımı almıştır. ama şu sıralar bu oranda ya çoğunluk olarak beraberlik geliyor.

7- e:1.50 b: 3.30 d: 4.30

bu oranda ise 1 sene öncesine kadar 1.50 handikap yapıyordu. 1.50'nin handikapından çok para kaldırmıştım. ama bu sıralarda saın 1.50'ye oynamayın neredeyse gelmesi imkansız. % 80 deplasman takımı alıyor. yani 1.50'lik takımın rakibi alıyor.

8- e:1.70 b: 3.10 d: 3.50

bu oranda para kazanmak isteyenlere gelsin. bu oranı görünce gözünüz kapalı 1.70'lik takıma verebilirsiniz beyler. 1.70'lik takımın kaybetme oranı %5 gibi bişeydir. daha geçende bu orandan para kaldırmışıtım.

9- e: 1.70 b: 3.20 d:3.30

bu oran yukardaki oranla aynı gibi gözüküyor ama aynı değil. işte burda iddaa yapanların kafası karışıyor. benden size tavsiye bu oranı görünce uzak durun. ne olacağı hiç belli olmuyor. bu maçta 3 seçenekte gelebilir.

sadece öngörülerim ufak paralarla deneyebilirsiniz. çok para kaldırmışlığım var